Sabtu, 8 Disember 2012

kebahagiaan ku dengan dia :)

asalamualaikum :) haii semua :)
dalam entry kali nih , aku mau cerita sama kamuu 
pasal seseorang yg telah menawan hati ku , 
aiseh ! haha 

ok ! namanyaa sii Muhd Emer Iezat . 
dia sekolah dii Sekolah Menengah Kebangsaan _______. :p
dia seorang yang sporting , hensem , baik , peramah 
dan dia adalah sepupu kepada kaka ipar sayaa :D

 pertemuan kamii di rumah natau sepa , :p
yg penting di daerah papar :)
hmmm , first aku tnampak dia time dia duduk d ayunan . haha :p
dgn machonya dia cerita cerita sama sii farhan , :)
aku time tuh duduk duduk d luar tengok bintang smbil online facebook :D
lps tuh , duduk punya duduk , 
kami pegi makan , lepas makan , kami pun minta izin untuk balikk , hmmm
aku time tuh tidak sedar apa sebab durangg semua ketawa ketawa , 
sebab aku bechatting guna fon , terus aku tnya laa sma kaka adeq (adeq kaka ipar)

me : kak , napa durangg ketawa ketawa tuh ? =='
kak adeq : nda , makcik tuh mau boking kau untuk anaknya nnti . 
me : ar ? boking ? aduiiii ==' mataiiiii (sambil mengaru2 kepala)
kak adeq : haha ! lek lek , 
me : apa juga yg d ckp oleh mkck tuh sma abg aku ? 

kak adeq : makcik tuh bilang , fauzi ,boking kan itu (aku) untuk anak ku nih ar 
haha ! :)
abg fauzi : ar ? boking ? haha . boleh syakk baaa , yg penting lancar 
baca al - quran , itu syakk hantaran nyaa , haha 
makcik : ok baaa ituuu , 
abg fauzi : nah , kalau ok bguss laa , hahahaha .. 

aduiii , matiiiiii laaaaa ~ kena boking sudaa , HAHA . ituu ceritaa lamaa . :p 
selepas jak kejadian ituu , aiseh , 
kamu tau la ba kan aku nih , papa jak mesti meluah sama fb , nah , apa lgii , 
aku tulis laa blik itu dialog , ahhahaa :p
siott kan ? lalalalala 
ada ku kesah ? :p hahaha . kenangann ! :p
dan , lama kelamaan , kamiii pun rapattt , rapattt dan rapattt :)
hari hari chating ndak pernah miss , huiseh , haha :p

dan pada 4 disember baru baru nih , aku ada tegur dia ,, sebab dia 
selaluuuuu kasi full notification aku , dia like semua gambar n status aku , 
aku tegur dia la , cerita punya cerita , 
tiba tiba dia ckp 
him : boleh ka aku set gmbr kau jdi wallpaper di note aku ?
punya laa aku blurr di sanaa , haha 
tiba tiba nih , aku pun ok syakk , tpii aku tnya la mama mu tnya nnti , 
dengan selambaa dia ckp , aku ckp la KEKASIH aku , :*
 neh ! haha , matiii cair terusss , haha . 
aku pun tnya , sejak bila kita couple ? 
dia bilang lamaaa sudaaa . 
erk ? maka nda prnh dia mengajak aku , haha . lol :p
 maka dgn ituu , rasmi laa kami berdua sebagai pasangan kakasih , HAHA XD ,
durangg nih  family sporting , haha :)
btw ,, im happi sebab kaka nya terima aku . aiseh , haha :p
hmm , dan sekarang aku bahagia bersama diaa <3
sayanggggggggggg dia kerana allah :)
4 disember 2012 <3
 ok . itu syakkk . thankss kerana sudi baca 
entry nih , :) makasih sangattt sangattt :D
jumpa lagii di lain entryyy , baiii <3
wasalam :D

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan