Selasa, 23 Oktober 2012

akan datangnya 2013

asalamualaikum ! 
apa khabar ? sehat ? ermm . hope sehat2 aja :) hahaiii ;)
ermm , dalam entry kali nih, just mau bgtau ndk lama lae 
tamat la riwayat aku sebagai budak TINGKATAN 1 . hehe :)
ermm , perasaan aku skrng nih bnyk ! 
happy , sedih , sakit aty ! ermm . pasal apa aku happy ?
ermm . pasal aku akan d panggil KAKAK oleh adik2 junior aku ,hahaiii :)
tua sudaaa ! d panggil kaka , bluekkk ! :p
ndak sabarr nih -.- haha :p maka bru TINGKATAN 2 . lebih2 pula :p
ermm . perasaan sedih pulaa , kamu semua mmng sda tau kan ?
pasal apa lae , kalau bukan pasal perginya pra-u 2012 .
haish ! nth nih ndk dpt lupakan memory . hahaii :)
sebab kenapa ndk dpt lupakan sebab ada seseorg yg aku minat :D
shuttttttttttttttttttttttttttttttt! diam2 . mana boleh bgtau sama itu org ! haha :p
lagi pun kalau aku kctau kamu , kmu percaya ka ? :p
emmmm . banyak btul memory aku sama dya . shingga aku 
boleh2 minat sma dyaa . tpiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , kami lama suda kenal ,
dari aku taun 4 , tpi time tuh pun aku msh budak2 kecil kan . hehe 
lgipun ndk berapa kenal sama dya dlu , n taun 6 taun lalu 
bru rapat , n ttba masuk top 1 , n kenal lebih rapat . n lu pikirla sendiri .
hahahaha ! :p
ermmmm . perasaan yg sakit aty nya pula ni .
ada pulak SEORANG kaka nih bukan sklh kami la , sklh lain .
dya pula ikut2 style aku begambar la , ediitt2 gambar la ,
minat katun yg aku minat lah , belog aku pun 
dya tiru2 juga ! aishh ! geram nya sma dya nih ! mau jak 
aku tumbuk2 muka nya supaya jadi sambal ,
jdi sedap juga kan d makan ! buduh ! gerammmm nyaaaaaa ! 
kenapa la kalau dya terasa ? kau terasa ka ? mmng patut pun ! buduh punya perempuan !
ihhhhh !mmng aku geram sangt laaa .
lps tuh trip cantikk . kau pikir kau cntik sangat laa . jdi ? banggala
anda mempunyai raut wajah yg bersih ? kau pikir ada aku kesah 
mmng aku betul2 bengang sma ni perempuan ouu 
kenapa laa kalau kau tua dri aku ? ada ku kesah !
mmng kau mau aku mention ba kan nama kau d fb or d mana ?
jdi boleh juga kau sedar sikit . tpi nsb jak aku nih 
sabar . dan tahap kesabaran aku masih lae tahap gaban !
NASIB BAIKK BAAA ! 
kalau ndk , abis sda aku sindir2 kau d fb or d mna2 . ishhhh ! 
baaaa ! sda la erkkk ! malas mau smbung lae , aku 
tngh panas nih sma nih kaka . ishh ! ba k laa . hope kmu smua 
happy dgn hidup koe orang , jgn laa minta2 kehidupan 
macam aku nih ! menyedihkan juga ! haha :p
tapi aku bersyukur dapat family yg ndk brapa spotingg , hahaii ;)
n aku tahu , d sebalik kesedihan aku semua nih pasti ada 
HIKMAHNYA :)
sekian , wassalam :D

2 ulasan:

  1. haha :D tekanan betol juaa kw deqq :p lek2 :p

    BalasPadam
  2. iyaaa ! tekanan tul aku sama itu orang ! aishhh . hahaiii :)
    sabor jer laa ;) okok :*

    BalasPadam